3 tipuri de te iubesc

stiu

De-a lungul timpului am auzit de cateva ori cuvintele astea doua. Unele spuse din inertie ori din prostie, altele nerostite din mandrie dar al caror strigat se auzea pana in cea mai mica celula a corpului meu. Mi-au fost spuse in joaca sau sub forma de minciuna premeditata. Pe viu, pe mail sau pe Facebook, prin sms sau pe servetele scrise cu o caligrafie perfecta. In minte mi-au ramas trei, cele mai dragi.

Imi amintesc de un mesaj care m-a facut sa uit de toata tristetea pe care o simteam la momentul acela,  mesaj care desi parea copiat de undeva, parea ca ascunde o profunzime mai mare decat un simplu search  pe Google. I-am zis atunci Te iubesc – ul de la un visator.

Mai tarziu, peste ani, am primit un mesaj simplu, cu cele doua cuvinte, mesaj neasteptat, care mi-a taiat  rasuflarea si m-a facut sa simt nevoia sa ma asez pentru cateva clipe. I-am spus Te iubesc -ul de la un barbat simplu.

Cel mai excentric si frapant in acelasi timp, a fost raspunsul pe care l-am primit cand am intrebat, ca orice femeie, asa, de control, de ce ma iubesti?. Raspunsul a venit prompt si socant de sincer: Te iubesc de cretin!  Altfel de ce?! L-am numit Declaratia suprema.

6 gânduri despre “3 tipuri de te iubesc

      1. Sunt de acord cu tine Diana, legat de ideea de a-i surprinde pe cei dragi cu declararea sentimentelor. Declaratii de genul asta pot fi facute si parintilor sau pritenilor apropiati, nu doar unui iubit / iubite. De multe ori surpriza insa este inlocuita de asteptarea unui moment special care in cazul unora nu vine poate niciodata. Te mai astept pe aici. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

