Once upon a time

Sau my bedtime movie. In paralel in aceeasi camera se urmareste un serial mai complex si cu incomparabil mai multa violenta: Game of Thrones, care mie, din cauza hipermediatizarii imi displace rau de tot.

Poate o sa-l urmaresc cand nu va mai fi atat de in voga. Imi asum riscul de a fi considerata out of movie fashion. Totusi, din ce am apucat sa vad, mi se pare ca aici actorul frumusel ( Kit Harington) care il interpreteaza pe Jon Snow, joaca mai bine decat in Pompeii, unde este dezastru.

Once_upon_a_time_main _characters
Once_upon_a_time_main _characters

Once upon a time a avut pana acum 3 sezoane, din toamna urmand sa se difuzeze sezonul 4. Firul povestii este atat de usor incat il urmaresc in timp ce ma pregatesc sa merg la birou si este suficient doar sa aud pe fundal replicile actorilor. Favoritul meu si actorul cu personajul cel mai credibil este Robert Carlyle, la o distanta considerabila de el situandu-se, zic eu, Lana Parilla. Asta pentru cunoscatori.

Serialul este relaxant si in egala masura captivant. Poate fi vizionat chiar si de cei cu varsta de peste 10 ani, desi cuvantul de ordine este magie si asta as putea influenta negativ imaginatia si viziunea copiilor asupra lumii in care traiesc. Pe de alta parte, la varsta asta nu prea mai exista loc de interpretare pentru ei, pentru ca, din pacate – sau din fericire – s-au grabit sa creasca.

5 gânduri despre “Once upon a time

  1. Iti recomand The vampire diares. Nu stiu daca iti va place, dar eu deja ma uit a 2-a oara la el! Sunt 5 sezoane pana acum, dar deja de la al 4-a e cam aiurit.Dar, primele 3 merita!

    Apreciază

Lasă un răspuns

