Una calda, una rece

O  tipa isi alege o palarie, mai bine de o ora. Vanzatorul ii aduce palarii tot mai multe si mai multe.
In sfarsit tipa se hotaraste si spune:
– Cred ca o iau pe aceasta. Va rog sa o impachetati.
Vanzatorul, tacut, pune palaria intr-o cutie.
– Cat trebuie sa achit ?
– Nimic. Ati venit cu ea.

Cand am citit prima data bancul asta mi s-a parut prea misogin si sec pentru a fi si amuzant … numai ca atunci cand ti se intampla tie ceva de genul, te gandesti ca … ups 😀.

Acum o luna si ceva mi-am luat un ruj. Incantata peste masura. Ieri merg intr-un magazin si imi atrage atentia un ruj in timp ce cautam altceva. O rog  pe vanzatoare sa mi-l puna in punga cu celelate chestii cumparate. Mi se paruse dragut. Ajung acasa, soc! Era fix aceeasi firma, fix aceeasi nuanta cu a celui achizitionat  nu de mult.

Vestea buna este ca, balanta fiind, si cunoscuta fiind indecizia acestei zodii, am inceput sa fiu consecventa – in mod inconstient deocamdata. Este totusi un inceput.

Vestea proasta este ca am doua rujuri cu nuanta identica care acum nu-mi mai plac deloc.

Lasă un răspuns

