Cum arata dragostea?

Trezita devreme. Par ravasit … potolit greu … taximetrist idiot care nu stie regulile de circulatie intr-un oras cu 3 strazi mari si o alee. Ajung  la birou gata sa sar la gatlejul oricarei persoane care ar iesi nepasatoare in calea mea precum o ciuta in bataia pustii. Parul, in continuare, inexplicabil. Ma asez pe scaun. Trantesc niste hartii, agitatie, nu am chef. Ma ridic de la birou cu privirea in telefon care bineinteles ca are niste probleme cu soft-ul (asa mi-a zis un tip destept de la o reprezentanta).

Cu gandul sa nu ma  lovesc de vreun obiect lasat aiurea in drumul meu ridic privirea si, in marea de oameni nerabdatori, posomorati, si iar nerabdatori ii vad pe EI. Zambitori, blanzi, cu o liniste in privire care te-ar face sa uiti pentru un moment de orice ar putea fi rau.  El. Un barbat inalt, legat, calm. Ea. O doamna cocheta, maruntica,  care desi trecuta bine de 60 de ani, inca pastreaza in gesturi si cuvinte multa feminitate si delicatete.

Ii intampin, spre surprinderea mea, ca un zombie. De parca ma vrajisera. Dintr-o data eram zen. Zambeam chiar. I-am surprins pentru o clipa cum s-au privit cand EL  a tras un scaun pentru EA si m-a coplesit ce am vazut in ochii lor. Ea are miscari incete, confuze, din cauza pierderilor de memorie cauzate de o boala hatra. El, mereu atent sa nu i se intample ceva chiar si cand doar respira. Isi vorbesc frumos, cuvintele simple rostite de ei unul altuia sunt parca  metafore deghizate in profan. Dupa ce au plecat am putut iesi din transa. Si am simtit cum un fior  imi strabate tot corpul.

Deci asa arata…. Oamenii care ajung sa fie 2 in 1. Sa traiasca unul prin celalalt.

Pink! spune ca true love este cand il urasti atat de tare pe celalat incat nu are cum sa fie altceva decat iubire. Shakespeare – simplu – iubirea este nebunie. Vecina de la doi crede ca e dragoste pa bune daca vine baiatul cu un brat de flori sa-l ierte ca a inselat-o cu juma de strada – ca vorba aia – e barbat si el, cat sa reziste?! Pe vremea bunicii era bine si iubire pana nu iesea cu ochi vineti, iar swarovski-ul de pe tortul iubirii vesnice era gandul ca, cu toata paruiala & alte elemente rurale de hard love, omul e muncitor si aduce bani in casa pentru copii.

Eu nu cred nimic. Stiu doar ce am simtit azi cand i-am vazut pe ei. Restul este … poveste. Povestea lor.

Lasă un răspuns

