Colgate max white one optic VS Aquafresh high definition white

Despre prima trebuie sa spun ca nu stiu daca ce contine are efect asupra ochilor sau dintilor, cert este ca-si face efectul. Adica ii vezi mai albi. Dintii. Deci este foarte ok. angel

Pasta de dinti de la Aquafresh am achizitionat-o din greseala. Vorbeam la telefon si nu am fost atenta ce am pus in cos. A fost insa foarte buna alegerea inconstienta. Desi este de 3 ori mai ieftina –  8-9 lei parca – decat cea de la Colgate mi se pare ca este un pic mai buna.

Ca o paranteza in materie de albit dintii am folosit si Pearl Drops Hollywood Smyle, doar ca pe langa o durere de dinti crunta altceva nu am observat sa imi ofere.

Ce contin toti inalbitorii astia? Chimicale, logic.

Nu am gasit ca pe alte tuburi de pasta de dinti linia aceea colorata care se spune ca ar indica continutul pastei, ci doar un cod QR. Intr-o vreme umbla vorba ca linia colorata de pe tubul de pasta de dinti are o semnificatie anume in functie de culoare.

Linia verde ar insemna ca pasta este naturala, linia albastra – pasta este naturala si medicinala, linia rosie – pasta este naturala dar are si chimicale in compozitie si linia neagra – pasta este chimica in totalitate.

Ulterior acestei explicatii a aparut o alta care clarifica faptul ca linia colorata, indicatorul, nu este altceva decat o unealta utila masinariilor din linia de asamblare, pentru senzori.

Lasă un răspuns

