Teama de iubire

Se spune ca in spatele fricii de a iubi se afla defapt teama de a nu fi parasit. E un fel mai pompos, mai idilic, daca vreti, de a defini un om egoist si las.

Se spune ca iubirea nu doare; dor nepasarea, neputinta si singuratatea de dupa ea. Si ironia face ca nu te inveti minte. Si repeti greseli, te bati cu pumnul in piept ca iubesti mai mult, si mai mult, pana iti pierzi mintile. Si te hazardezi sa spui ca n-ai iubit pe nimeni asa cum l-ai iubit pe EL. EL – primul, al doilea, al treilea …

Nu o sa stim niciodata DACA si CAND ori PE CINE am iubit mai mult sau cu adevarat. Poate doar cei cu adevarat norocosi vor afla. Dar prea tarziu. Intotdeauna prea tarziu. Cred ca dragostea a fost o femeie care a ajuns tarziu la o intalnire si si-a gasit iubitul dandu-i alteia buchetul de flori. Poate d-aia este si asa bitchy uneori. Se razbuna pe femei pentru ca sunt naive si viseaza la printi pe cai albi iar pe barbati nu-i suporta pentru ca sunt … doar barbati.

Relatiile si iubirile sunt precum furtunile de vara: scurte si agitate. La inceput este liniste. Toate bune. Si apoi … Prima greseala. Daca barbatul comite imprudenta de a se lasa surprins intr-un moment de slabiciune – a se citi excitatie – de femeie, aceasta, ca o fina cunoscatoare a nevoilor umane va lua o decizie care nu va fi decat in avantajul tuturor. Sau tuturor – 1, unde  „1” este de obicei  unul dintre cei doi parteneri dar niciodata femeia. Si uite asa fraierul excitat se trezeste spunand DA inainte sa apuce sa se dezmeticeasca. De aici lucrurile isi urmeaza cursul firesc. Copil. Botez. Divort. Punct.

Cineva mi-a povestit de curand o experienta de genul. Lacrimi multe si o concluzie trista. „Nu am pastrat nicio amintire de la el”, mi-a spus. „I-am pus cadourile, tricourile uitate la mine si pozele intr-o cutie si le-am trimis. Simplu: un curier, o semnatura, o lacrima si un plic. I-am scris pe o felicitare, pe care ii fusese lene sa o personalizeze, ca nu-i trimit lucrurile acelea pentru ca imi aminteau de minciunile lui, ci pentru ca imi aminteau de ale mele”.

De parca amintirile ne-ar face rau si nu oamenii.

3 gânduri despre “Teama de iubire

  1. Buna ziua Cristiana.
    Da Cristiana si amintirile ne fac rau, nu numai oamenii pentru ca in tot ceea ce facem ne rapotam la amintirile din trecut.
    ,,Daca atunci s-a intamplat in felul acesta si a fost rau, inseamna ca si acum va fi la fel daca procedez ca atunci”.
    Stii poate ca uneori suntem prea naivi si credem ca calea pe care o urmam este cea mai potrivita pentru noi si indraznim sa megem inainte orice ar fi.
    Insa lucrurile nu stau chiar asa si viata iti mai pune piedica cateodata si astfel ca trebuie sa schimbi ceva in parcursul lucrurilor.

    Cel mai mare inamic al TAU, esti chiar TU.
    De ce spun asta. Pentru ca noi ca si indivizi, asteptam prea mult din partea celorlalti uitand ca de fapt TU esti motorul miscarii. TU iti poti creea realitatea pe care ti-o doresti si nu trebuie sa astepti ca ceilalti sa faca ceva pentru binele TAU.

    Exista TONE intregi de documentatie in ceea ce priveste sufletul pereche, sau relatia perfecta insa aici nu este ca la piata sa-l intrebi pe unul si pe altul ce caracteristi, trasaturi are, care mai apoi sa se potriveasca cu ale TALE.

    Aici este vorba despre puterea mintii, doua suflete pereche se atrag, se magnetizeaza, Nu poti sti cand o sa vina clipa respectiva insa insa daca vei sta si vei astepta, ne facand nimic in acest sens s-ar putea sa nu apara. Singura persoana care poate sa-ti puna ,,bete in roate” esti chiar TU astfel ca nu cred ca trebuie sa cauti vinovati pentru asta, ci doar solutii, gen: cum pot sa fac sa…………

    Realitatea este dura, insa nu vreau sa te sperii, TU ESTI MOTORUL SCHIMBARII………..

    Pe blogul meu liviuvoica.wordpress.com gasesti o gramada de resurse/articole motivationale cate te pot ajuta in acest sens.

    Ma bucur ca ti-am putut fi de folos cu acest comentariu si te astept pe blog cu impresiile si comentariile TALE despre articolele care te ajuta sa depasesti aceste momente.

    Succes in tot si in toate.
    Liviu Voica!

    Apreciază

    1. Buna Liviu. Multumesc pentru feed-back in primul rand. Sunt constienta de absolut toate lucrurile enumerate de tine. Tin sa subliniez ca mesajul care se vrea transmis de postarea asta nu este unul trist ori care duce cu gandul la depresie. Scriu chestii generale, unele nu au nicio legatura cu viata mea. Scriu despre povesti din trecut ori prezent care mi s-au intamplat mie, apropiatilor sau unor personaje fictive.
      Apreciez mesajul tau care vine ca o completare perfecta la ce am scris eu. Te voi urmari in continuare pe blogul tau.
      O seara buna.

      Apreciază

Lasă un răspuns

