Orice pana la net!

O sa va spun un secret. Furnizorii de servicii ar face orice sa-si tina clientii multumiti. Bine, nu asta este secretul. Asta este chestie de marketing.

Frecvent uit sa platesc facturile si imi amintesc fix cand sunt privata, pe buna dreptate, de serviciile respective. Tv, net si telefon. Tv-ul ma intereseaza foarte putin spre deloc, dar este dureros cand te trezesti cu netul oprit sau cand poti suna de pe telefon doar la 112.

A trecut o saptamana si jumatate de cand am facut confirmare de plata fara sa fi platit factura. Am avut abonamentul inchis, i-au dat drumul dupa confirmarea mincinoasa fictiva si in continuare functioneaza. De obicei mi-l opreau din nou dupa 3 – 4 zile. Acum o fi vreo oferta de vara – Nu-ti plati abonamentul la timp 3 luni consecutive si a patra ne facem ca nu vedem ce nesimtit esti. Fine by me!

Sunt curioasa cand il vor opri iar. Daca nu cumva am platit si nu-mi amintesc …

Pentru net, aceeasi poveste, doar ca aici se prind mai repede. Vorbesc cu un consultant, zic ca am platit si in 5 min imi merge net-ul. Fireste ca primul lucru pe care il fac cand vad ca totul este ok este sa platesc pe bune factura. Cu net-ul nu e de gluma! Adica poate sa ninga in Brazilia, sa se cutremure blocul la 5.6 pe scara Richter, sa ne infratim cu Rusia sau cu Botswana, nu ma intereseaza! Netul sa mearga!

Lasă un răspuns

