Asta da argument de vanzare

De cand ma stiu folosesc serviciile de telefonie mobila ale minunatului operator Cosmote. Tot de cand ma stiu, la interval de maxim doi ani, imi schimb abonamentul si telefonul din dotare. Anul asta l-am inceput cu gandul ca nu mai vreau sa aud de Cosmote. Si nu pentru ca am platit 30 de euro, preventiv, ca altfel nu pot sa spun, pentru a beneficia de net nelimitat cat am fost in vacanta.I-love-recycling

Adica pe langa costul abonamentului am mai platit si banutii astia sa … nimic! Practic am dat banii sa fiu sigura ca nu platesc mai mult daca fac cost si aveam ghinionul sa mearga netul. Nu mi-a mers net-ul nici macar o secunda. Am avut noroc cu cartela Orange si wi-fi-ul gratuit care era cam prin tot Amsterdam-ul. Oricum, nu stiu cum am reusit, am facut si cost.

Nici macar faptul ca fac confirmari de plata fara sa platesc abonamentul nu ma mai putea convinge sa pastrez relatia de prietenie cu operatorul verde. Pur si simplu m-am plictisit de ei.

Dar ce sa vezi?!

Cu precizie de ceas elvetian, dupa ce am anuntat cu surle si trambite ca vreau sa reziliez contractul, fix cand am facut 22 de luni  de contract, am fost sunata sa mi se prezinte o oferta, speciala, normal, pentru ca sunt clienta veche – de  parca eu nu lucrez in vanzari si nu stiu cum e cu ofertele „speciale„.

Pana la urma m-am hotarat sa le dau o sansa. Pentru ca au simtit potentialul din mine( just kidding). Cum e asta? Pai dupa ce mi-a incurcat gandurile cu caracteristicile telefoanelor, care are Android, care Windows, rezolutii, pixeli si asa mai departe, consultantul mi-a zis, epuizat psihic de indecizia mea: Vi-l recomand pe acesta pentru ca are si camera frontala pentru selfie – uri. N-ai cum sa nu reactionezi la argumentul asta. Mi-am zis ca omul este pus pe vanzare, stie ce se cauta, care este trendul. Daca nici asta nu e un argument bun de vanzare pe beneficii atunci care ar putea fi?!

Lasă un răspuns

