Noroc cu Busu

De la o varsta te ticnesti si incepi sa ai niste tabieturi. Te trezesti, iti bei cafeaua, paharul de cola, lapte, whiskey. Whatever. Fiecare ce ii suporta stomacul. Te uiti la stiri, citesti presa, iti intinzi parul sau ti-l ondulezi. Te machiezi o ora de parca te-ai teleporta dupa asta direct pe catwalk sau se intampla ca dupa 10 minute de holbat in oglinda cu ochii semideschisi sa incepi sa te plangi ca orice ti-ai face tot ca dracu aiurea arati, asa ca preferi sa te mai culci 30 de minute pentru ca iti consideri fata o cauza pierduta in ziua aia.

Orice ai face si de oricate ori ai face ceva-urile alea zilnice este destul de greu sa nu intri intr-o rutina apasatoare si sa nu pleci gata plictisit la birou.

Noroc cu Busu! De obicei incep sa ma uit la stirile Pro Tv-ului de la 7 dimineata pe la ora 8. As putea s-o fac si de la 9. Oricum sunt aceleasi. Si oricum ma uit pe mute. De fapt nici nu ma uit. In timpul asta ascult muzica sau pun un serial pe laptop rastimp in care imi vad de ale mele. Ideea este sa se auda ceva pe fundal. Suna ca un soi de matriosca temporala, dar este cunoscut faptul ca femeile sunt multitasking prin definitie.

Nu ascult stirile pentru ca sunt atat de deprimante incat nu-mi vine sa ies din casa de teama sa nu-mi cada in cap vreo glastra cu trandafiri japonezi si sa vina Catalin Radu Tanase in scara blocului sa faca reconstituirea. Nu de alta dar n-au terminat toti vecinii mei de renovat fatada blocului. Ne-am face de ras fara doar si poate.

Revenind. Care-i legatura cu Busu? Pai … el este cel care ma scoate din rutina. In primul rand vestimentatia. Mi-e greu sa dezvolt subiectul asta acum. Poate in alta zi. In al doilea rand schimbul jenant de replici ce se vor funny cu prezentatorii stirilor matinale. Ce imi anima insa cu adevarat ziua si ma face sa ies din starea de letargie, este momentul in care il vad cum se stramba a dezaprobare. Atunci las orice ocupatie pe pauza si dau unmute tv-ului. Cu siguranta l-ati prins si voi cel putin o data spunand „Problema este ca …”.

Nu contest ca omul are o vasta experienta de viata si este foarte tare in ce face, dar cand vad ca ZILNIC emite pareri legate de absolut orice si ofera solutii uneori utopice, alteori puerile de-a dreptul unor spete atat de complexe, nu pot sa nu reactionez. Si uite asa, dupa ce il ascult maxim 3 minute dand solutii pentru diminuarea consecintelor incalzirii globale sau militand pro viata la tara ori anti facebook s.a. incepe sa-mi creasca tensiunea. Ma anim ca din senin, sangele incepe sa curga in vene mai vioi ca inainte si eu pot pleca de acasa in verva, poate usor nervoasa uneori (cand exagereaza cu ideile fixe).

Lasă un răspuns

